
Uuringute andmetel omab 77% USA inimestest sotsiaalmeedia kontot ning maailmas tarbib sotsiaalmeediat üle 3,7 miljardi inimese. Muljetavaldavad numbrid, kas pole? Seda on mõistnud ka paljud ettevõtted, kes panustavad üha suuremaid summasid selleks, et olla oma klientidele võimalikult lähedal ning pakkuda neile lisaks müüdavale tootele või teenusele ka lisaväärtust. Sotsiaalmeedia peamiseks eeliseks on autentne suhtlus oma sihtrühmaga väga personaalsel tasemel.
Lühikesed ja pikad tekstid – kumba valida?
Sotsiaalmeedias kasutatakse sisu tootmiseks nii lühemaid kui ka pikemad tekste, et saada inimestega paremat kontakti. Pikemate artiklite eeliseks on see, et need pakuvad rohkem lisaväärtust, on informatiivsemad ja aitavad siduda huvigruppe. Lühikeste tekstide eeliseks on aga see, et need on lihtsasti ja kiiresti tarbitavad ning ei kuluta palju kliendi aega. Tänapäeval on inimeste tähelepanu piiratud ning nende jaoks on lühikesed ja tabava sisuga tekstid ideaalseks lahenduseks.
Lühikesed ja vähe aeganõudvad tekstid
Üheks suurepäraseks vahendiks tarbimaks lühiajalist infot on nii Facebooki kui ka Instagrami story’d. Need on kättesaadavad 24 tundi, annavad kiire ülevaate ning on suurepäraseks võimaluseks parema kontakti saamiseks. Lisaks sellele saab neid teha väga mänguliseks ja kergeks, mida oleks lihtne tarbida ka näiteks tööpäeval, kui infoküllus on juba niigi suur. Boomerangi, gifide ja küsitluste kasutamine teeb info tarbimise mugavaks ning seetõttu on need võitnud ka paljude turundajate südameid.
Pikad ja inforikkad tekstid
Pikkade tekstide põhiväärtus seisneb selles, et inimene peab artiklile keskenduma ning selle mõttega läbi lugema. Kui ta suudab seda teha, pakuvad pikemad artiklid talle olulist infot, mis kasvatavad kliendi jaoks ettevõtte väärtust. Iga ettevõte peab olema professionaal ning seda tahavad inimesed tunnetada ka läbi infoküllaste ja sisukate tekstide.
Oluline on oskus kombineerida turundusplaanis mõlemat, jälgides pidevalt oma klientide eelistusi ja soove ning neid järjepidevalt täiendades. Sisuturunduse eesmärk nii lühi- kui ka pikaajalistel tekstidel on pakkuda väärtust, tuntust ning kutsuda kliente ikka ja jälle kodulehele tagasi.